Vítejte v Tučňákově!
Přijímáme děti již od 12 měsíců. Preferujeme individuální přístup a garantujeme nízký počet dětí ve skupině. Dáváme průchod přirozené dětské zvědavosti a rozvíjíme lásku k poznání. Díky profesionální péči a nadstandardnímu vybavení jsme získali ocenění Jesle roku a Školka roku.
Školka a jesličky jsou nádherné, komunikace, pedagogové a prostředí - všechno je na 5 ***** můj syn hodí do školky jenom 1 měsíc a už každý víkend mi ptá kdy půjde znova :)
Doporučujem všetkými srdiečkami, ktoré máme. Na začiatku prebehla skvela komunikácia a rychla adaptácia syna. "Tety" aj majitelka škôlky - sú profesionálne, milé a majú prirodeznú autoritu! Vymýšlajú bohaté programy na každý deň, vnútorné priestory a zahrádka sú dokonalé. Náš syn sa každé ráno teší do škôlky <3 Tučňákov je súčasť nášho života a nemenili by sme! Lucia
Tučňákov jsme s dcerou Eliškou objevily náhodou při procházce, prohlédla jsem si webovky a rozhodla se, že se poptáme osobně. Od toho momentu - první návštěvy na zkoušku - je to jednoznačná volba! Eliška si moc oblíbila tety, děti i prostředí a jejímu rozvoji program jesliček a následně i školky jen a jen prospívá. Zkrátka Tučňákov miluje a za nic na světě by jej nevyměnila, stejně jako já. Tety odvádí skvělou práci a já jsem moc vděčná za šťastné a spokojené dítě! Takže děkuji a vřele doporučuji!
Dcera chodí do Tučňákova od 14 měsíců a je tam naprosto spokojená ???? Kolikrát ani nechce jít domů. Všechny "tety" jsou moc milé a ve všem nám vycházejí vstříc. Vymýšlejí pro děti pořád nové aktivity a dětem se opravdu věnují. Veliká výhoda Tučňákova je krásná zahrada. Za nás naprostá spokojenost ????
Tučňákov doporučujeme na 100%. Čenda nastoupil na částečnou docházku už ve dvou letech, byl maličký, a tak pro nás bylo důležité, aby se na novém místě neztratil a měl v "tetách" podporu a oporu. Což se stalo. Kolektiv Tučňákova je jedinečný, vládne tam nadšení a dobrá naláda, ale taky ochota vyjít vstříc a spolupracovat, vnímat děti jako individuality, které mají různé potřeby. Syn tam strávil krásné dva roky, užil si spoustu aktivit, skvělé zahrady, udělal obrovské pokroky.
Příchod do Tučňákova.
Spontánní hry dle přání dětí.
Přivítání nového dne
cvičením
Hlavní program dne
tématický soubor aktivit
a činností.
Pobyt venku na zahradě
nebo procházka.
Polední relaxace
s pohádkou
Odpolední indoor/outdoor aktivity.
Zájmové kroužky. Angličtina.
Odpolední spontánní hry dle
přání dětí. Postupné odchody.
Zajišťujeme plnohodnotnou a výživově vyváženou stravu. Jídelníček je sestavován a konzultován ve spolupráci s výživovým poradcem. Oběd se skládá z polévky a hlavního chodu, dále jsou dětem nabízeny dopolední a odpolední svačinky. Mimo určené časy mají děti možnost nabídnout si sezónní čerstvé ovoce/zeleninu. Dbáme na dodržování pravidelného pitného režimu.
Kroužky jsou určeny pro všechny přihlášené děti a jsou zahrnuty v ceně školného.
Další nabídka dle zájmu a osobní konzultace.
Každý správný tučňák by měl hovořit alespoň dvěma jazyky. Kromě rodného jazyka a jeho rozvoje nabízíme výuku angličtiny s rodilým mluvčím. Děti se seznamují s novými slovíčky, zpívají písně a zábavnou formou si osvojují cizí jazyk.
Chystáme různé tvořivé činnosti výtvarného nebo pracovního charakteru. Malujeme, kreslíme, modelujeme, lepíme, stříháme, skládáme a všechno nás to nesmírně baví. Kroužek nabízí rozvoj estetického cítění, tvořivosti, fantazie, vytrvalosti, rozvíjí jemnou motoriku.
Občas si také něco sami uvaříme nebo upečeme. Můžeme to společně zbaštit nebo nechat pro maminku či tatínka. Baví nás míchat těsto, vykrajovat tvary, potírat a zdobit. Snažíme se připravovat nejen sladkosti, ale také zdravé, barevné pokrmy.
Každý správný tučňák by měl hovořit alespoň dvěma jazyky. Kromě rodného jazyka a jeho rozvoje nabízíme výuku angličtiny s rodilým mluvčím. Děti se seznamují s novými slovíčky, zpívají písně a zábavnou formou si osvojují cizí jazyk.
Jak by to asi vypadalo, kdybychom si denně nezpívali? Odpověď je jasná: Smutně! A to mi rozhodně nechceme. Nacvičujeme známé lidové písničky. Za doprovodu klavíru. Některé doplňujeme tanečkem. Hrajeme si na muzikanty – máme k tomu širokou nabídku Orffových nástrojů. Učíme se rozeznávat zvuky a hluky. Často dostáváme různé hudební hádanky.
Zdravotní cvičení sestavené speciálně dle dětské anatomie pro rozvoj správného držení těla. Učíme se techniky dýchaní, protahování, relaxace, imaginace vše uzpůsobeno tak, aby dětem přinášelo radost.
Učíme se vyrábět loutky, vlastní kostýmy, rozvíjíme dramatické cítění, tematicky zaměřený kroužek obsahující zpěv, recitaci, poslech pohádek, dramatické ztvárnění.
Kroužek nabízí budování vztahu k přírodě, rostlinám, zvířatům, péči o zahrádku. Rozvíjí spolupráci, zodpovědnost, dále nabízí budování nových přátelství s našimi zvířecími mazlíčky. Děti se tak všemi smysly učí, co péče o zvířátka a zahrádku obnáší.
Taneční škola pro naše nejmenší nabízí prvky baletu, latinskoamerických rytmů, lidového folkloru. Multikulturní propojení tance.
Zábavná forma procvičování jazykových dovedností. V zásobě máme nespočet technik a činností k procvičení správné výslovnosti.
Magda je autorkou a ředitelkou projektu. Magisterské vzdělání získala v oboru psychologie. Vystudovala také předškolní a speciální pedagogiku. Nyní působí jako frekventantka psychoterapeutického výcviku kognitivně behaviorální terapie u prof. Jána Praška v Mezinárodním institutu KBT - Odyssea.
Ve své pedagogické praxi a po zkušenostech z jiných zařízení zjistila, že je třeba něco změnit. „Školky jsou přeplněné, rodiče bezradní, učitelky podrážděné. Důsledky se bohužel podepisují na těch nepravých. Cílem školičky a jeslí Tučňákov je vytvářet prostředí, do kterého se děti těší. Prostředí klidné, rodinné s kvalitní péčí a individuálním přístupem ke všem účastníkům výchovně vzdělávacího procesu. Dle získaných referencí a ocenění se nám to zdá se daří. Chceme být pro děti partnery a průvodci na jejich cestě dětstvím. Pohybovat se ve společnosti dětí je nesmírně obohacující. Kvalitní pedagog musí sám v sobě najít kousek dětské duše a dát jí prostor k realizaci.“ Na práci s dětmi ji baví jejich autenticita, spontánnost a čistá radost ze života. Fascinují ji každé i sebemenší pokroky ve vývoji a má radost, může-li se na tomto procesu podílet, pozorovat jej a ve všech směrech podporovat. V kanceláři ji proto nehledejte, věnuje se dětem.
Petra se svou specializací v oblasti business developmentu nastoupila v březnu 2020 na pozici manažerky školky a jesliček, aby převzala řízení rozrůstajícího se provozu.
Má více než 10leté zkušenosti s obchodem, s projektovým řízením a vedením mezinárodních týmů, také s realizací eventů a vzdělávacích akcí pro korporace a dětské sportovní týmy.
Je absolventkou Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně s titulem magistra v oboru „Učitelství pro 1.stupeň ZŠ“. Ve volných chvílích se věnuje sportu, zpěvu a hře na klavír. Působí aktivně jako dobrovolník v občanskému sdružení Lékořice při Thomayerově nemocnici v Praze, nejčastěji na oddělení dětské traumatologie.
„Tučňákov pro mě není projekt, kde jde o čísla, protože pracovat s dětmi a pro děti – to nejde jinak než srdcem.“
Vystudovala bakalářský program v oborech Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání a také Psychologie se zaměřením na vzdělávání. Dále pokračuje v dálkovém studiu Arteterapie na Akademii Alternativa v Olomouci. Praxi získala především při dlouholetém soukromém hlídání dětí v rodinách. Řadu let jezdí jako zdravotnice a vedoucí na dětské letní tábory. Absolvovala zdravotnický kurz od ZDrSEM. Několik let působila jako aktivistka preventivního PEER programu na základní a střední škole. Ve svém volném čase ráda tvoří, peče a sportuje. Energii načerpává během dlouhých procházek a při čtení knížek.
"Na dětech miluji jejich bezprostřednost, čirou radost ze všeho kolem. Úžasné je také jejich prožívání, které mají zaměřeno na tady a teď. Ráda bych byla pro děti co nejlepším průvodcem v pro ně novém světě. Chci vytvářet bezpečné, láskyplné prostředí, ve kterém se děti cítí šťastné. Moc ráda je formou hry seznamuji a učím novým věcem."
Od malička ji fascinovala práce s dětmi, k nimž si vybudovala vztah během hlídání svých mladších sourozenců. Při studiu se věnovala soukromému hlídaní dětí v rodinách a dětí v tanečním studiu během probíhajících kurzů. Své zkušenosti rozvíjela čtením pedagogické literatury a sledováním psychologických a pedagogických dokumentů. Nyní se připravuje na absolvování odborného kurzu specializovaného pro práci s dětmi do zahájení povinné školní docházky. S dětmi nejraději tvoří kreativní výrobky a snaží se různými druhy aktivit vést děti k pohybu. Ve svém volném čase se věnuje tanci, sportu, párové akrobacii, kreativní tvorbě a čtení knih. Největším relaxem jsou pro ni děti a sport.
„Největší odměnou pro mě je, když dokážu na dětské tváři vykouzlit úsměv. Miluji učit děti novým věcem a jejich bezprostřední radost, když se jim podaří udělat nový krůček kupředu. Fascinuje mě vývoj jejich osobnosti a chci jim pomoci tuto stránku co nejvíce rozvinout.“
Zahájila svou profesní dráhu studiem oboru sociální péče. Následně pokračovala na Vyšší odborné škole pedagogické a sociální, kde získala titul diplomovaný specialista. V průběhu studií měla možnost poznávat různorodost profese, kterou tento obor bezesporu poskytuje. Praktické zkušenosti čerpala v rámci zájmových i vzdělávacích institucích pro děti a mládež. Seznámila se tak s obsahem i náplní práce v jeslích, mateřských školách, organizovala dětské letní tábory, ale nakoukla i do administrativní oblasti v rámci instituce OSPOD. Ve svém volném čase ráda relaxuje při poslechu hudby či při čtení knih. Děti nejradějí zaměstnává zpěvem, tancem či malováním, což jsou její silné stránky.
"Práce s dětmi mě vždy bavila a byla pro mě tou pravou výzvou. Proto po ukončení studia jsem měla ve výběru profese jasno. Každé dítě je osobnost, která mě inspiruje svým vývojem. Dětský svět je čistý a otevřený všem možnostem. Je to místo, kde každý může být tím, kým chce. Proto mám radost, že můžu být součástí dětského kolektivu a dětem nápomocná při objevování nekonečných možností."
Dominika je absolventkou střední pedagogické školy, na které vystudovala obor „Předškolní a mimoškolní pedagogika“. Během studia získala praxi v několika mateřských školách a na základní škole. Po jejím dokončení zahájila bakalářské studium na vysoké škole Akcent College, kde vystudovala obor „Angličtina jako cizí jazyk“. Zde absolvovala pod vedením pedagogů průběžné odborné praxe jako lektorka angličtiny pro dospělé.
Od roku 2010 vypomáhá v soukromé baletní škole, ve které doposud vyučuje hodiny baletu pro děti od 4 do 9 let. Díky této zkušenosti se rozhodla vydat pedagogickým směrem, především vzdělávání předškolních dětí. Zkušenosti s výukou baletu dále rozšiřovala v dalších dvou institucích specializujících se taneční průpravou pro děti.
„Na práci s dětmi v mateřské škole mám nejraději její rozmanitost. Možnost vzdělávat a obohacovat děti v různých směrech je pro mě naplňujícím aspektem.“
Pamela is our English teacher. She arrived to Prague a year ago and she currently studies at MUP and provides private English and Spanish lessons. In her previous years she worked as an Au Pair in America for four and half years with children between the ages 5 and 10. She also studied in the U.S. where she perfected her English language, idioms, and so on. She really enjoys spending time with children. Cooking and baking is one of her passions and always have been. She hopes after she finishes with her school she will join a culinary school and become a professional chef.
She tries to teach children in a fun, silly way so that the children stay excited and motivated to learn. Pamela believes learning involves different strategies and she wants to show those to her young students.